fbpx

Coraz więcej twoich potencjalnych klientów korzysta z internetu używając w tym celu smartfona, dlatego bardzo
ważne jest, aby wyjść tym użytkownikom naprzeciw. Ośrodek Enterprise Europe Network, Google, PFR i OChK zapraszają na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się o jakie elementy musisz zadbać na stronie mobilnej sklepu internetowego, aby zrobić dobre wrażenie na użytkowniku oraz jak korzystać z analityki, aby zacząć sprzedawać więcej.

25 maja 2022 r. (środa)

on-line

10:00 – 11:30

Dodatkowo opowiemy o:

● testach UX;
● szybkości ładowania strony – dlaczego jest ważna i jak ją mierzyć;
● jak zadbać o elementy strony aby usprawnić działanie strony;
● narzędziach i skryptach, które pomogą Ci usprawnić stronę mobilną.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć działalność gospodarczą, dzięki któremu dowiesz
się, w jaki sposób przygotować stronę mobilną sklepu internetowego, aby zachęcała klientów do zakupu.

Co zyskujesz?

W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu
narzędzi, które pomogą rozwinąć sprzedaż za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Po zakończeniu szkolenia
każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych. Zapisz się!

Prowadząca:

Ewa Wójcik
Doradca Google w programie Firmy Jutra


Entuzjastka szeroko pojętego marketingu internetowego i budowania zyskownych biznesów w sieci. Szczególnie interesuje się tematyką budowania i optymalizacji stron internetowych, pozycjonowaniem, content marketingiem oraz tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych Google Ads. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w zakresie wykorzystania narzędzi marketingu online w celu zwiększania sprzedaży i budowania silnego wizerunku marki. Prywatnie kocha sport, podróże i ludzi z ironicznym poczuciem humoru.

Zapisy:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z treścią klauzuli informacyjnej*

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji dotyczących statutowych celów, w tym newslettera Fundacji Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, kierowanej do mnie przez Fundację za pomocą środków komunikacji telefonicznej oraz elektronicznej w celu kontaktu bezpośredniego na podany przeze mnie powyżej e-mail, numer telefonu za pomocą elektronicznych urządzeń końcowych w tym wiadomości elektronicznej, rozmowy oraz wiadomości SMS lub MMS.

    *wymagane

    Rozumiem