
Jesteś na początku swojej drogi do zdobycia zagranicznych klientów i rynków? Prowadzisz sprzedaż na rynkach zagranicznych, ale chcesz robić to jeszcze skuteczniej? Zapraszamy do udziału w webinarium z ekspertem Google.
Każdy uczestnik dzięki udziale w spotkaniu zdobędzie wiedzę o tym, w jaki sposób wykorzystać dostępne w internecie narzędzia do wytypowania nowych potencjalnych rynków docelowych, zrozumienia zagranicznych klientów, a także
przygotowania firmy do wejścia na nowe rynki.
Biorąc udział w webinarium dowiesz się:
● jak analizować potencjał eksportowy firmy i wybrać potencjalnych rynki docelowe;
● w jaki sposób lepiej zrozumieć potrzeby i nawyki klientów zagranicznych;
● jak odnaleźć i poprawić obszary wymagające optymalizacji przy rozwoju firmy na nowych rynkach.
W trakcie spotkania eksperci z Firm Jutra koncentrują się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają
poznać potencjał rynku zagranicznego. Po zakończeniu spotkania każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do
unikalnych materiałów szkoleniowych, a po zapisaniu się do programu, także do kursu wideo, poświęconego
analityce i reklamie w internecie oraz możliwość wzięcia udziału w dyżurach eksperckich i indywidualnych
konsultacjach z doradcą Google. Zapisz się!
Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney). Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie – bawiąc się formą, kolorem i słowem.
Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom Master of Business Administration, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Od 2017 roku związana z projektami edukacyjnymi Google. W ramach Google Internetowe Rewolucje skonsultowała ponad 500 firm i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń. Obecnie wspiera przedsiębiorców w rozwoju w ramach programu Firmy Jutra realizowanego przez Google oraz PFR. Dodatkowo również wykłada marketing na Akademii E-marketingu
realizowanej przez Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach.

Karolina Maj
MBA, Konsultant ds. marketingu internetowego
Doradca w programie Firmy Jutra