fbpx

ABC cyfrowego eksportu w internecie – od czego zacząć? Webinarium z Google

Data dodania: 12 lipiec 2021
Aktualności

Jesteś na początku swojej drogi do zdobycia zagranicznych klientów i rynków? Prowadzisz sprzedaż na rynkach zagranicznych, ale chcesz robić to jeszcze skuteczniej? Zapraszamy do udziału w webinarium z ekspertem Google.

Każdy uczestnik dzięki udziale w spotkaniu zdobędzie wiedzę o tym, w jaki sposób wykorzystać dostępne w internecie narzędzia do wytypowania nowych potencjalnych rynków docelowych, zrozumienia zagranicznych klientów, a także
przygotowania firmy do wejścia na nowe rynki.

Biorąc udział w webinarium dowiesz się:
● jak analizować potencjał eksportowy firmy i wybrać potencjalnych rynki docelowe;
● w jaki sposób lepiej zrozumieć potrzeby i nawyki klientów zagranicznych;
● jak odnaleźć i poprawić obszary wymagające optymalizacji przy rozwoju firmy na nowych rynkach.

Kiedy?

22 lipca (czwartek)

Gdzie?

online

O której?

11:00 (60 minut)

W trakcie spotkania eksperci z Firm Jutra koncentrują się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają
poznać potencjał rynku zagranicznego. Po zakończeniu spotkania każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do
unikalnych materiałów szkoleniowych
, a po zapisaniu się do programu, także do kursu wideo, poświęconego
analityce i reklamie w internecie oraz możliwość wzięcia udziału w dyżurach eksperckich i indywidualnych
konsultacjach z doradcą Google
. Zapisz się!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z treścią klauzuli informacyjnej*

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji dotyczących statutowych celów, w tym newslettera Fundacji Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, kierowanej do mnie przez Fundację za pomocą środków komunikacji telefonicznej oraz elektronicznej w celu kontaktu bezpośredniego na podany przeze mnie powyżej e-mail, numer telefonu za pomocą elektronicznych urządzeń końcowych w tym wiadomości elektronicznej, rozmowy oraz wiadomości SMS lub MMS.

    *wymagane

    Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney). Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie – bawiąc się formą, kolorem i słowem.
    Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom Master of Business Administration, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
    Od 2017 roku związana z projektami edukacyjnymi Google. W ramach Google Internetowe Rewolucje skonsultowała ponad 500 firm i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń. Obecnie wspiera przedsiębiorców w rozwoju w ramach programu Firmy Jutra realizowanego przez Google oraz PFR. Dodatkowo również wykłada marketing na Akademii E-marketingu
    realizowanej przez Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach.

    Karolina Maj
    MBA, Konsultant ds. marketingu internetowego
    Doradca w programie Firmy Jutra

    Rozumiem