fbpx
Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości
Search
Generic filters

9. Kaliskie Forum Biznesu
“Cyberbezpieczeństwo i Nowoczesne Technologie”

Data dodania: 24 wrzesień 2024
Poradnik

“Cyberbezpieczeństwo i Nowoczesne Technologie” to główny temat Kaliskiego Forum Biznesu, które odbędzie się
w dniu 16 października 2024r. Szkolenia odbędą się w dniach 22 – 24 października.
To już dziewiąta edycja tego wydarzenia.

Tegoroczne Forum w całości odbywać się będzie w trybie stacjonarnym.

Kaliskie Forum Biznesu na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych wydarzeń biznesowych w Południowej Wielkopolsce. Wydarzenie od 2016 roku przyciąga przedsiębiorców, ekspertów i innowatorów, tworząc przestrzeń do wymiany wiedzy oraz budowania relacji biznesowych.

Wydarzenie oparte będzie na formule prelekcji oraz szkoleń warsztatowych.

Tegoroczna edycja Forum skupi się na nowoczesnych wyzwaniach stojących przed przedsiębiorcami, w szczególności
w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz sztucznej inteligencji (AI).

Dodatkowo, w ramach Forum przygotowaliśmy cykl szkoleń, który pozwoli przedsiębiorcom zdobyć praktyczne umiejętności i narzędzia potrzebne do skutecznego zarządzania firmą.

Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji i wzięcia udziału w szkoleniach prowadzonych przez ekspertów
z różnych dziedzin, którzy podzielą się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami.

16 października 2024 I Konferencja I Agenda

16 października 2024 I KONFERENCJA

9:00 – 9:30 I REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

9:30 – 9:45 Otwarcie Forum

Powitanie – Prezes Zuzanna Szczudlik

9:45 – 11:15 Narzędzia automatyzacji i AI w marketingu dla Twojej firmy

Prowadzi: Mateusz Biernacki, Rekiny Sukcesu

Prezentacja poświęcona nowoczesnym narzędziom automatyzującym procesy marketingowe z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Idealne rozwiązania dla firm chcących efektywniej docierać do swoich klientów i optymalizować swoje działania marketingowe.

11:15 – 11:35 I Przerwa kawowa

11:35 – 12:35 ABC Cyberbezpieczeństwa

Prowadzi: Piotr Orlik, Niebezpiecznik.pl

Zobaczysz najpopularniejsze ataki, na które narażeni jesteśmy codziennie. Niebezpiecznik.pl odpowie na najważniejsze pytanie – jak się przed nimi obronić?
Dużo praktycznych porad i przegląd przydatnych aplikacji, a wszystko to w przystępnej i widowiskowej formie. Spotkanie zostanie w Twojej pamięci na długo i pozwoli ograniczyć liczbę pracowników, którzy generują dotkliwe dla firmy straty.

12:35 – 12:55 I Przerwa kawowa

12:55 – 14:25 Zabezpieczenia sprzętowe i Cyberbezpieczeństwo

Wprowadzenie: Konrad Dębiec – Dyrektor Handlowy, Netland Computers

Ochrona sprzętowa to kluczowy element każdej strategii cyberbezpieczeństwa. W ramach tej panelu uczestnicy dowiedzą się, jakie technologie i rozwiązania sprzętowe pomogą firmom skutecznie zabezpieczyć dane i operacje przed zagrożeniami cyfrowymi.

Zabezpieczenia i cyberbezpieczeństwo w obszarze sprzętowym i rozwiązaniach stosowanych przez firmę Dell Technologies.

Prowadzi:Dariusz Jóźwiak, Client Solutions Specialist, Dell Technologies

Trójkąt zagrożeń wewnętrznych, czyli cyberbezpieczeństwo od strony pracownika

Prowadzi: Dawid Dziobek – product manager Safetica, Dagma Bezpieczeństwo IT

14:25 – 15:00 Lunch / Zakończenie

PRELEGENCI

MATEUSZ BIERNACKI
Rekinysukcesu.pl

współwłaściciel, dyrektor ds. zarządzania i marketingu w firmie Rekinysukcesu.pl

„Wiemy jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online. Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, ponad 500 tys. zł obsługiwanego w roku budżetu w kampaniach PPC. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ciągle mało. Nie uznajemy kompromisów.”

PIOTR ORLIK
Niebezpiecznik.pl

Od 2017 r. związany z firmą Niebezpiecznik.pl gdzie zajmuje się szkoleniami z cyberbezpieczeństwa.

Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UAM w Poznaniu, mający na koncie prace dyplomowe o kryptologii bezpieczeństwie aplikacji webowych. Od lat realizuje się jako programista aplikacji internetowych. Fascynują go wszelakie nieoczywiste sposoby, w jakie technologia wpływa ludzkie decyzje, samopoczucie i bezpieczeństwo. Z własnej inicjatywy prowadził warsztaty z ochrony przed atakami cyfrowymi dla pracowników szkół oraz dla młodzieży. W trakcie ich prowadzenia odkrył w sobie uznawaną za nie powszechną wśród informatyków zdolność do czerpania przyjemności z prowadzenia przemówień publicznych. Łączy odkryte w sobie cechy i umiejętności aby pomóc obywatelom cyfrowego świata sprawiać, by technologia rozwiązywała więcej problemów, niż tworzy.

Dariusz Jóźwiak
Dell Technologies

Client Solutions Specialist

Absolwent Łódzkiej Politechniki na kierunku Engineer of Computer Science i MBA w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Po studiach rozpoczynał swoją karierę na stanowisku administratora baz danych i sieci Microsoft, a potem przez wiele lat zdobywał doświadczenie w HP. Od 4 lat pracuje w Dell jako Client Solutions Specialist.

Posiada 25-letnie doświadczenie w branży, jest profesjonalistą w dziedzinie sprzedaży rozwiązań klienckich, ekspertem w zakresie bezpieczeństwa, rozwiązań Microsoft oraz rozwiązań dotyczących zarządzania, usług VDI i DAAS. Prowadzi prezentacje, szkolenia produktowe oraz wsparcie technologiczne dla klientów i partnerów.

DAWID DZIOBEK
Dagma Bezpieczeństwo IT

product manager Safetica,

Specjalista w zakresie ochrony firmowych danych i opiekun rozwoju rozwiązania klasy DLP – Safetica w
Polsce. Odpowiedzialny za wsparcie merytoryczne kanału partnerskiego, nadzorowanie testów
produktowych, a także badanie potrzeb rynku oraz klientów. Zaangażowany w rozwój świadomości
pod kątem cyberbezpieczeństwa danych wrażliwych w firmach, jak i tajemnic przedsiębiorstwa.

Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcamy do jak najszybszej rejestracji.
Zgłoszenia przyjmujemy do 14 października 2024

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Ale prosimy o świadomą rejestrację.
Nie ponosisz kosztów, bo my finansujemy Twoje miejsce, koszty prelegentów i catering.

Rejestrując się i nie przychodząc zabierasz miejsce innym.

    Akceptuję Regulamin 9. Kaliskiego Forum Biznesu* REGULAMIN

    Chcę otrzymywać informacje o wydarzeniach, szkoleniach, usługach i produktach Fundacji Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości na podany przeze mnie adres e-mail

    Chcę otrzymywać informacje o wydarzeniach, szkoleniach, usługach i produktach Fundacji Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości na podany przeze mnie numer telefonu

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości.
    Podanie danych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do wzięcia udziału w wydarzeniu.
    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne a zgody mogą być wycofane w każdej chwili, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgody możesz wycofać korzystając z linku anulowania subskrypcji w otrzymywanych wiadomościach, wysyłając takie żądanie na adres e-mail: marketing@inkubator.kalisz.pl albo osobiście w siedzibie Fundacji.

    Zapoznaj się z pełną informacją dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych LINK

    *wymagane

    22 – 25 października 2024 I Szkolenia dla Przedsiębiorców:

    W ramach tegorocznej 9. edycji Kaliskiego Forum Biznesu, oprócz inspirujących prelekcji, odbędą się także szkolenia dla przedsiębiorców. To okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę i narzędzia, które pomogą usprawnić działanie Twojej firmy oraz zwiększyć jej konkurencyjność na rynku.

    Szczegóły oraz możliwość rejestracji znajdują się poniżej:

    SZKOLENIE: “Skuteczny i powtarzalny proces sprzedaży”

    22 października 2024 (WTOREK) godzina 9:00 – 15:00

    W XXI wieku klienci z każdej strony są zasypani „cudownymi ofertami”, przez co mają coraz większy problem przy wyborze odpowiedniego dostawcy dla swojej firmy. Rynek poszedł naprzód, wybitni sprzedawcy nadal osiągają wyniki znacznie ponad przeciętną, a przeciętni zwiększają swój dystans do liderów.

    Podczas szkolenia, prowadzący dostarczy uczestnikom zestaw kluczowych narzędzi ułatwiających sprzedaż w trybie doradczo- konsultacyjnym. Nauczą się, jak inicjować pierwszy kontakt i wzbudzać ciekawość rozmowy, w jaki sposób „przebić się” do klienta, jak rozpoznawać osoby decyzyjne w firmie oraz do nich docierać.

    Efektem finalnym szkolenia będzie większa skuteczność w procesie sprzedaży, większa proaktywność sprzedawców w poszukiwaniu nowych klientów oraz zyskanie większej pewności siebie, która przełoży się na osiągane przez nich wyniki. W trakcie szkolenia nauczysz się także sprawnie negocjować oraz opierać się metodom manipulacji klientów.

    Patryk Jasiński
    Praktyk sprzedaży/ Trener/ Coach sprzedaży

    Patryk JasińskiPraktyk sprzedaży/ Trener/ Coach sprzedaży

    Jeden z najbardziej charyzmatycznych trenerów sprzedaży w Polsce, który swoją energią i entuzjazmem zaraził już tysiące sprzedawców.

    Do dziś aktywnie sprzedaje, dlatego zna bolączki i wyzwania współczesnych sprzedawców – swój telefon odbiera sam. Dodatkowo prowadzi firmę outsourcingującą sprzedaż www.deal-makers.pl.

    Może pochwalić się wieloma wynikami zarówno jako sprzedawca, jak i manager sprzedaży, min. sprzedaż za prawie 2 mln złotych przez telefon, podniesienie sprzedaży firmy o 230% w 8 miesięcy (branża poligraficzna) oraz zwiększenie sprzedaży o 300% w niecałe 2 lata (branża konsultingowa). Przez ostatnie 13 lat poprowadził ponad 1600 warsztatów spędzając ze sprzedawcami ponad 3000 dni szkoleniowych (dane na luty 2024).

    SZKOLENIE: “Podatek VAT w transakcjach międzynarodowych 2024”

    23 października 2024 (ŚRODA) godzina 9:00 – 15:00

    Szkolenie wychodzi naprzeciw potrzebom bronienia się przed szerzącymi się kontrolami, ponieważ pomaga w weryfikacji, czy firma poprawnie rozlicza podatek VAT. Błędy w tym zakresie mogą bowiem skutkować poważnymi konsekwencjami.

    Celem szkolenia jest zdobycie lub utrwalenie przez uczestników wiedzy na temat tego, jak poprawnie rozliczać VAT w obrocie międzynarodowym.

    Zostaną omówione najnowsze orzeczenia i interpretacje do wywołujących wątpliwości zagadnień, co pozwala zaktualizować posiadaną wiedzę.

    Szkolenie oparte jest o przydatne przykłady z praktyki doradczej prowadzącego oraz unijne wyjaśniania i orzecznictwo.

    Hubert Grzyb
    adwokat, doradca podatkowy

    Hubert Grzybadwokat, doradca podatkowy

    Założyciel i partner zarządzający kancelarii adwokackiej specjalizującej się w doradztwie podatkowym. Doradza w skomplikowanych projektach dotyczących podatku VAT oraz podatku dochodowego na rzecz polskich oraz zagranicznych podatników. Doświadczony wykładowca, głównie w tematyce podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego. Prowadzi szkolenia m. in. dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych, w tym pracowników organów podatkowych, dla doradców podatkowych oraz biegłych rewidentów. Autor publikacji z zakresu podatku VAT oraz podatków dochodowych

    SZKOLENIE: “Zabezpieczanie ryzyka walutowego w firmie”

    24-25 października 2024 (CZWARTEK i PIĄTEK)

    Jeśli olbrzymie wahania kursów walut, jakie widzimy w ostatnim czasie, sprawiają Ci problemy

    Jeśli na skutek tychże wahań pogarszają się Twoje marże handlowe, trudniej jest Ci zaplanować budżet kosztów i przychodów dla zagranicznych kontraktów handlowych…

    Jeżeli wahania notowań walut powodują ujemne różnice kursowe w Twoich bilansach

    … To znak, że należy wziąć udział w 2-dniowym szkoleniu: „Zabezpieczanie ryzyka walutowego w firmie”.

    Szkolenie to poprowadzą eksperci rynku walutowego: Jacek Maliszewski i Łukasz Leszczyński.

    Prowadzący szkolenie pokażą same praktyczne (z życia wzięte) przykłady działań zabezpieczających ryzyko walutowe z ostatnich 25 lat. Mało teorii, dużo praktyki.

    Pokażą swoje metody od “kuchni”, wypracowane na przestrzeni 25 lat działalności na rynku walutowym. Sporo opowiedzą na temat bieżącej sytuacji na rynku EUR/PLN, EUR/USD oraz USD/PLN. Przekażą informacje na temat rachunkowości zabezpieczeń oraz omówią metody księgowego oraz kasowego zarządzania ryzykiem walutowym.

    Jacek Maliszewski – Dyrektor do spraw rynków finansowych Domu Maklerskiego AFS, autor książki „Zarządzanie Ryzykiem Kursu Walutowego – Poradnik Praktyczny”.

    Łukasz  Leszczyński  – Zarządzający Ryzykiem Finansowym w Domu Maklerskim AFS.

    Rejestracja na KONFERENCJĘ – 16 października 2024 (ŚRODA)

    Aby wziąć udział w Kaliskim Forum Biznesu, należy zarejestrować się za pośrednictwem formularza dostępnego poniżej

    Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcamy do jak najszybszej rejestracji.
    Zgłoszenia przyjmujemy do 14 października 2024

    Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Ale prosimy o świadomą rejestrację.
    Nie ponosisz kosztów, bo my finansujemy Twoje miejsce, koszty prelegentów i catering.

    Rejestrując się i nie przychodząc zabierasz miejsce innym.

    Nie przegap okazji, by zaktualizować swoją wiedzę i nawiązać wartościowe kontakty biznesowe.

    Czekamy na Ciebie 16 października 2024 r. w Kaliskim Inkubatorze! Zgłoszenia przyjmujemy do 14 października.

      Akceptuję Regulamin 9. Kaliskiego Forum Biznesu* REGULAMIN

      Chcę otrzymywać informacje o wydarzeniach, szkoleniach, usługach i produktach Fundacji Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości na podany przeze mnie adres e-mail

      Chcę otrzymywać informacje o wydarzeniach, szkoleniach, usługach i produktach Fundacji Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości na podany przeze mnie numer telefonu

      Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości.
      Podanie danych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do wzięcia udziału w wydarzeniu.
      Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne a zgody mogą być wycofane w każdej chwili, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgody możesz wycofać korzystając z linku anulowania subskrypcji w otrzymywanych wiadomościach, wysyłając takie żądanie na adres e-mail: marketing@inkubator.kalisz.pl albo osobiście w siedzibie Fundacji.

      Zapoznaj się z pełną informacją dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych LINK

      *wymagane

      logo projektu Enterprise Europe Network oraz logo Unii Europejskiej

      Zobacz nasze ostatnie edycje:

      Wydarzenie organizowane jest w ramach Enterprise Europe Network – międzynarodowej sieci organizacji wspierania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Więcej o projekcie TUTAJ

      Rozumiem