W XXI wieku klienci z każdej strony są zasypani „cudownymi ofertami”, przez co mają coraz większy problem przy wyborze odpowiedniego dostawcy dla swojej firmy. Rynek poszedł naprzód, wybitni sprzedawcy nadal osiągają wyniki znacznie ponad przeciętną, a przeciętni zwiększają swój dystans do liderów.
Podczas szkolenia, prowadzący dostarczy uczestnikom zestaw kluczowych narzędzi ułatwiających sprzedaż w trybie doradczo- konsultacyjnym. Nauczą się, jak inicjować pierwszy kontakt i wzbudzać ciekawość rozmowy, w jaki sposób „przebić się” do klienta, jak rozpoznawać osoby decyzyjne w firmie oraz do nich docierać.
Efektem finalnym szkolenia będzie większa skuteczność w procesie sprzedaży, większa proaktywność sprzedawców w poszukiwaniu nowych klientów oraz zyskanie większej pewności siebie, która przełoży się na osiągane przez nich wyniki.
W trakcie szkolenia nauczysz się także sprawnie negocjować oraz opierać się metodom manipulacji klientów.
22 października 2024
(WTOREK)
Kaliski Inkubator,
ul. Częstochowska 25
9:00 – 15:00
Wydarzenie organizowane jest w ramach Enterprise Europe Network – międzynarodowej sieci organizacji wspierania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Więcej o projekcie TUTAJ
Dla kogo:
Szkolenie jest skierowane do właścicieli firm oraz ich pracowników – wszystkich, którzy chcą uczyć się skutecznej sprzedaży.
Korzyści dla uczestników:
- dowiedzą się jakie są obecnie trendy na rynku sprzedaży- zyskają większą pewność siebie oraz motywację co przełoży się na ich proaktywną postawę względem klientów
- nauczą się odpowiednio rozpoznawać potrzeby klientów
- nauczą się oferować w oparciu o realne potrzeby klienta
- będą umieć zamykać większość rozmów z klientami, co przełoży się na osiągane prze nich wyniki
- zyskają motywację do pozyskiwania nowych klientów dla swojej firm
Udział w szkoleniu mogą wziąć przedsiębiorcy i pracownicy firm zlokalizowanych w województwie Wielkopolskim, mające status MŚP. Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY. Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest przesłanie formularza zgłoszeniowego.
Program
MODUŁ 1: Zarządzanie czasem i planowanie działań w sprzedaży
Jednym z najważniejszych narzędzi w sprzedaży jest czas. Wybitni sprzedawcy potrwają precyzyjnie zarządzać sobą w czasie i odpowiednio planować zadania. Jak zaplanować swój dzień i miesiąc, odpowiemy sobie w tym module.
W module m.in.:
- Czym są działania strategiczne i operacyjne?
- Jakie rodzaje zadań ma współczesny handlowiec?
- Co wpływa na moje zarządzanie czasem
- Macierz Einsenhowera
- 3 worki zadań w sprzedaży
- Układanie dnia w sprzedaży
MODUŁ 2: Tworzenie planu i strategii sprzedaży
Brak planu, to przygotowanie do porażki. Wielu sprzedawców nie planuje swoich działań, przez co działają po omacku. W tym module uświadomimy sobie rolę planowania sprzedaży, budowania strategii i zarzadzania swoją sprzedażą.
W module m.in. takie zagadnienia jak:
- Czym jest plan sprzedaży?
- Jak stworzyć plan sprzedaży?
- Plan krótko i długo terminowy
- Strategia sprzedaży
- Opracowanie strategii sprzedaży
MODUŁ 3: Budowanie przewag konkurencyjnych
Kiedy sprzedajesz, jak wszyscy, masz wyniki dokładnie takie same, jak wszyscy. W jaki sposób wypracować przewagi konkurencyjne? Jak odpowiednio „podawać je klientowi”. To wypracujemy w trakcie tego modułu.
W module m.in. takie zagadnienia jak:
- Kto jest moim konkurentem?
- Analiza konkurencji
- Co jest moim USP?
- Jakie jest moje ESP?
- Mapowanie przewag konkurencyjnych
- Jak konstruować ofertę w oparciu o realne potrzeby klienta.
- Jak prawidłowo akcentować to co dla klienta jest istotne.
- Zdobywanie zobowiązań klienta
MODUŁ 4: Powtarzalny i skalowalny proces sprzedaży
Mamy XXI wiek, a nadal spora część firm nie wie, jak ważny jest proces sprzedaży w ich firmie. Jak skalować sprzedaż skoro nie jest ona dla nas przewidywalna i skalowalna? Na tym skupimy się w trakcie tego modułu.
W module m.in. takie zagadnienia jak:
- Jakie najczęściej popełniamy błędy w skalowaniu sprzedaży?
- Czym jest proces sprzedaży?
- Jak zaprojektować proces sprzedaży?
- W jaki sposób możemy skalować naszą sprzedaż?
- Weryfikacja i testowanie procesu
- Co warto mierzyć i jak?
- Narzędzia wspierające proces sprzedaży
MODUŁ 5: Skuteczny prospecting
Firmy wydają potężne nakłady na marketing, zapominając, że jednym z podstawowych narzędzi dobrego handlowca jest właśnie prospecting, czyli poszukiwanie nowych klientów. W trakcie tego modułu uświadomimy uczestnikom, jak ważną rolę w ich pracy pełni skuteczny prospecting, kto jest ich klientem i gdzie go poszukiwać.
W module m.in. takie zagadnienia jak:
- Wprowadzające ćwiczenie: Co gdybyś stracił dziś wszystkich klientów?
- Określenie avatara mojego klienta.
- Czym jest prospect, zimny i ciepły lead.
- Gdzie wyszukiwać klientów?
- Kanały dotarcia do klienta.
- Efekt siania, ile zasiejesz, tyle zbierzesz.
- Jak rozmawiać z prospectem?
Prowadzący:
Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży/ Trener/ Coach sprzedaży
Jeden z najbardziej charyzmatycznych trenerów sprzedaży w Polsce, który swoją energią i entuzjazmem zaraził już tysiące sprzedawców. Do dziś aktywnie sprzedaje, dlatego zna bolączki i wyzwania współczesnych sprzedawców – swój telefon odbiera sam. Dodatkowo prowadzi firmę outsourcingującą sprzedaż www.deal-makers.pl
Może pochwalić się wieloma wynikami zarówno jako sprzedawca, jak i manager sprzedaży, min. sprzedaż za prawie 2 mln złotych przez telefon, podniesienie sprzedaży firmy o 230% w 8 miesięcy (branża poligraficzna) oraz zwiększenie sprzedaży o 300% w niecałe 2 lata (branża konsultingowa). Przez ostatnie 13 lat poprowadził ponad 1600 warsztatów spędzając ze sprzedawcami ponad 3000 dni szkoleniowych (dane na luty 2024).
Prowadzi szkolenia dla mniejszych firm, jak i największych na rynku: Orange Polska, Saint Gobani, MedicCentre, Kat, Solar Time, Aegon, RGB Elektronika, ICL, Kaczmarski Group, Itel Solutions, Fortum, Hyymon, Renso, Tauron Energia, Ergo Hestia, Grupa Astat, Syntell S.A., Pierre Cardin, TOR- konferencje, Viavox, Senpo, Polski Fundusz Przedsiębiorczonści, PKO BP, Chermin Rose, Asta, Zetkama S.A, Diversey, Adatex S.A., EuroBud Grupa, Martes Sport, DPS software.
Prywatnie największy fan swojego psa Bombla, honorowy dawca krwi i zapalony sportowiec. Autor książek „Telebohater – jak wybitnie sprzedawać przez telefon”, „Zaprojektuj swoją sprzedaż – żeby była łatwa, skuteczna i powtarzalna”, Wilki sprzedaż- 121 metod prawdziwych wilków sprzedaży, „MVP sprzedaży- jak być sprzedawcą, którego rozchwytują firmy i kochają klienci”.
Patryk Jasiński
Rejestracja:
Zgłoszenia przyjmujemy do 14 października.
Obowiązuje limit maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.
Wydarzenie organizowane jest w ramach Enterprise Europe Network – międzynarodowej sieci organizacji wspierania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Więcej o projekcie TUTAJ