fbpx
Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości
Search
Generic filters

Markowa Tarcza Inflacyjna
Jak budować mocną markę i nie walczyć ceną?

Data dodania: 9 marzec 2023
Poradnik

Masz firmę? Chciałabyś/chciałbyś, by klienci ustawiali się w kolejce po Twój produkt i usługę i nie marudzili, że jest droga?
Pomogę Ci. To szkolenie jest dla wszystkich, którzy zajmują się biznesem i marketingiem. Pokażę Ci zasady budowania mocnej marki, którą kupuje mózg. Opowiem, jak zawalczyć o uwagę i przekonać klienta do zakupu.

24. marca 2023 (piątek)

Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Częstochowska 25

9:00 – 15:00

Cele szkolenia:

Stworzysz mocną markę i przestaniesz walczyć ceną
Homo Tiktokus – poznasz współczesnego klienta
Pokonasz konkurencję: nauczysz się pisać do Mózgu klienta i tworzyć lepsze treści

Forma szkolenia:

Szkolenie stacjonarne z warsztatami

Dla kogo szkolenie:

Szkolenie skierowane do:

Przedsiębiorczyń i przedsiębiorców – jeśli nie mają milionów na promocję, a chcą efektów.
Proste wskazówki do komunikacji do wdrożenia dla osób, które same zajmują się promocją.

Osób zainteresowanych komunikacją i nowymi trendami – jeśli chcą się rozwijać.
Program obejmuje zagadnienia związane z przyjmowaniem informacji w świecie natłoku informacji. Uczestniczki/uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać nowe trendy w pracy.

Program szkolenia:

Kim jest dzisiejszy klient/klientka?
– jak funkcjonuje człowiek w natłoku informacji
– co wpływa na odbiór treści
– jak człowiek radzi sobie z przeciążeniem informacyjnym
– z czym musi zmierzyć się osoba pisząca, by dotrzeć do mózgu
– jak dziś konsumujemy treści

Zasady budowy mocnej marki
– po co budować markę?
– składniki mocnej marki
– brand memory – jak zakorzenić się w głowie klienta?
– strategia marki – z czego się składa i po co ją mieć?

Jak wygrać z kciukiem?
Jak tworzyć takie treści, których klientka/klient nie przewinie (kciukiem)?
– jak przyciągać tekstem i utrzymywać uwagę
– jak spełniać potrzeby i używać emocji
– jak przekonać skutecznie klientkę/klienta do zakupu

Trenerka:

Nazywam się Joanna Burdek.
Jestem strateżką, copywriterką, wykładowczynią, pisarką.
Pracowałam w znanych agencjach reklamowych, prowadząc projekty dla dużych marek i instytucji. Ukończyłam warszawską Szkołę SAR i mam dyplom strateżki marketingowej.
Wykładam e-marketing, strategię digital na Uniwersytecie Papieskim i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Jestem współopiekunką studiów Brand Manager WSB w Gdyni.
Pracowałam z takimi markami jak Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Jestem autorem w Marketer+, Sprawnym Marketingu i innych portalach marketingowych. Prowadzę szkolenia ze strategii marki, nowych trendów. Jest autorką pierwszego w Polsce szkolenia o NeuroCopywritingu.
Mam swój blog: joannaburdek.pl. Wierzę, że biznes to coś więcej niż (tylko) zarabianie, a marketerzy mogą zmieniać świat na lepsze.

Blog
https://joannaburdek.pl/

Biuletyn o neurocopywritingu
https://www.linkedin.com/newsletters/neurocopywriting-od-a-do-z-6977540556256104448/

Joanna Burdek

Pierwszeństwo udziału w szkoleniu mają przedsiębiorcy, którzy:

  • mają swoją siedzibę na terenie województwa wielkopolskiego
  • działają w jednej z następujących branż: ICT, rolnictwo i branża spożywcza, górnictwo, energia i gaz, produkcja i sprzedaż wyrobów tytoniowych, produkcja papieru i wyrobów papierowych, branża stalowa i metalowa, budownictwo, handel hurtowy i detaliczny, motoryzacja, gastronomia i hotelarstwo, transport i logistyka, nieruchomości, zdrowie, turystyka, przemysł chemiczny i tworzywa, elektronika i automatyka, tekstylia, szkło i ceramika, przemysł morski, drewno i meble, poligrafia i reklama, ochrona mienia;
  • projekt Enterprise Europe Network skierowany jest do MŚP, które prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność na rynkach międzynarodowych.

Liczba miejsc ograniczona! Obowiązuje limit jednej osoby z firmy! Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY!

Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest przesłanie poniższego formularza do 21. marca 2023 r.:







    Zapoznałem się z polityką prywatności* Więcej na temat przetwarzania danych osobowych

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji szkolenia, spotkania edukacyjnego lub innego wydarzenia przez Fundację Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości z siedzibą w miejscowości Kalisz (62-800) przy ulicy Częstochowskiej 25, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE*

    *wymagane

    Rozumiem